torsdag 8 november 2012

You Gotta Choose Your Friends

Skidorna det är tänkt att jag ska glida omkring på i vinter är Line Soulmate. Jag kommer köra på 172, något längre än vad jag egentligen hade valt. Men i och med att det är en lite twintip på dem så uppfattas de kortare. Skidan har fått väldigt bra omdöme och det är en skida som trivs utanför såväl som i pisten. Alltså en riktig all mountain-skida!


Jag har även uppgraderat mig gällande pjäxorna till den kommande säsongen. Valet var ganska självklart och det blir Lange xt 100. En väldigt skön pjäxa som dessutom har en hike-inställning, stort plus! Kan vara behövligt på alla kommande after skier dessutom.




Alpingaraget i Stockholm är det som hjälpt mig med service och beställningar. Och Servicen har varit toppen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar