torsdag 8 november 2012

I Have A Dream

Jag har sedan jag var liten velat åka iväg och spendera en vinter på skidor. Det senaste året har jag velat fram och tillbaka över hur och var jag ska befinna mig den kommande säsongen. Jag har länge haft tankar på att åka till Kanada men la de planerna på hyllan när jag fick jobb hos Langley.

Langley är ett nordiskt resebolag som bland annat anordnar skidresor. Jag kommer vara anställd på ett litet klassiskt hotell i Val d'Isère. Jag kommer främst jobba som servitris, vilket gör att jag kommer kunna spendera mycket tid bland snön i backarna! 

Jag lämnar Sverige den 1:a december och kommer vara tillbaka igen i slutet av april. Fem månader i Frankrike och bland alptopparna känns inte annat än helt rätt!

Jag och min fina syster


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar