måndag 12 november 2012

Catch Us If You Can

Hemma igen. Operationen gick bra. Det var som vi trodde innan, den inre menisken var trasig. Delar av den har nu tagits bort och jag kan redan röra mitt ben mycket bättre! 

Allt pekar på att jag ska kunna lämna Sverige som tänkt. Men eftersom knät fortfarande är instabilt gäller det att jag tar det lugnt i början och att jag successivt ökar skidåkningen Jag försöker intala mig själv att inte stressa eftersom jag faktiskt har fem månader, men jag kan tänka att det kan bli lite svårt att bärga sig där nere när man blir ivrig. Puckelpisten ska jag hålla mig borta från dock, och ärligt talat så gör inte det särskilt mycket, heh. 

Nu sitter jag och kollar på The worlds first all girl skimovie, Catch us if you can, med flertalet grymma kvinnliga skidåkare. Kunde inte spendera resten av dagen på ett bättre sätt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar